Jeg må fortelle dere noe sykt

I går kveld sovnet Lukas kl 23.00!!! Han har hatt så sene dupper i det siste, og ikke stått opp før 17.00, og da får han ikke sove når jeg legger han til kvelden. I dag ville han også ha sen dupp, men det var uaktuelt, for å sovne 11 på kvelden er alt for sent. Derfor droppet vi dagduppen i dag. Og da Sovnet Lukas kl 7, noe som er helt perfekt. Er ikke sikkert han behøver dagdupp hvis vi har en rolig dag? Men når han begynner i barnehage og får masse nye inntrykk, så kommer han til å ha en tidlig dupp, det er jeg sikker på!


Dagens middag. VI har blitt hektet på salat, og har enten kyllingkjøtt ved siden av, eller storfekjøtt. NAM! Må nesten kompansere for alt det usunne jeg har spist i dag. (jeg elsker Fredager, for da spiser jeg masse usunnt med god samvittighet. hehehe) 

Når sluttet ditt barn med dagdupp?

0 kommentarer

Siste innlegg