Herregud innbrudd!

Omg, jeg har hatt “innbrudd” i tingene mine! Det gjør meg sint, frustrert og skremt. Men det er faktisk bare min feil;

Jeg har nemlig ryddet bua vår, og i den forbindelse har jeg funnet frem masse som skal kaster/gies bort og selges, og dette har jeg lagt ulåst utenfor bua vår. Kanskje ikke det smarteste, men det er jo aldri folk ned  hvor bua vår er. Helt til nå, jeg skulle legge noe i bua, og oppdaget at alle tingene mine har vært rotet gjennom. Klær var slengt rundt, og sko var slengt rundt. Plastikk var åpnet. De fant tydligvis ikke noe spennende, sikkert ute etter verdisaker, og her var det bare klær og sko. Men likevell, så ekkelt å se! Å tenke på at noen har rotet gjennom tingene mine1 Det gjør meg kvalm!

Det så ikke ut som noe manglet, og gjorde det det, så er det ikke SÅÅÅ farlig, det er jo stasj jeg skal kvitte meg med uansett. Men nå føler jeg meg ike like trygg, kanskje jeg plutselig møter på noen skumle folk der. Og det er ikke noe gøy!

3 kommentarer

Siste innlegg