Hvor er alle sammen?

I dag var jeg og L på besøk i barnehagen. Da vi kom dit var det ingen å se, men da vi gikk inn i bygningen møtte vi på 5 voksne og 4 barn. Resten hadde visst sommerferie. Men gøy hadde vi det likevell, vi var ute å leket i nesten to timer, og solen skinte som aldri før. L lekte med barna og hadde det kjempe gøy. Da vi skulle dra ville han ikke bli med, og det er jo et kjempe godt tegn. JEg er sikker på at han kommer til å trives, og i dag ble jeg bedre kjent med de som jobber der.

Etter turen i barnehagen ble ryggen min verre, for i dag har jeg både jogget, bært L mye, og gjort mye jeg ikke burde ha gjort med tanke på ryggsmertene mine. Legen ringte også og avlyste timen min i morgen, og flyttet den til Torsdagen i stedet. DUmt jeg må vente enda lengre, men dagene går så fort likevell, så det går sikkert bra.


Deilig at det eeeendelig har blitt sommer her i Trøndelag også! Velfortjent i og med at vi har hatt deeeet høstværet den siste tiden. 

2 kommentarer

Siste innlegg