Bursdagsfeiring

Beklager at jeg har vært litt dårlig på oppdattering de siste dagene, jeg merker jeg henger litt etter nå. Men det har vært mye å tenke på i forhold til barnehagestart, som dere kanskje har fått med dere… Det er ikke lett for en mamma når hverdagen endrer seg så mye. 

På Lørdagen var jeg og Lukas invitert på bursdagsfeiring hjemme hos Oldemoren til Lukas. Kjæresten min kunne ikke være med, for han måtte jobbe. Dagen startet jeg og Lukas med shopping, for vi måtte finne en perfekt bursdagsgave til oldemor. Det tok oss ikke lang tid, for jeg elsker jo å shoppe. Jeg er kjempe fornøyd med gaven vi fant til henne.

I og med at bursdagen ikke begynte før 14.30, tok jeg med Lukas, søs og Ariana til Sirkusparken på Lade. Har hørt mye fint om den, og måtte bare sjekke den ut når vi  endelig hadde litt finvær igjen. Lukas storkoset seg, og det gjorde Ariana også. De leket ikke mye med lekeapparatene i parken, for det var MYE mer spennnede å kaste steiner i vannet.


PÅ Bursdagsferinga hadde jeg på meg kjole fra Vero Moda. Elsker denne kjolen

Oldemor serverte masse herligheter

Har du hatt en fin helg? 

4 kommentarer

Siste innlegg