I feel crazy

Jeg har fått meg en ny hobby: Å dra til LEGEN!!

Ja, man skulle nesten tro at jeg har fått meg en ny hobby, som innebærer å dra til legen hver uke, og gjerne flere ganger i uken. Men det er det altså ikke; det er ikke min feil at de aldri finner ut hva som feiler meg. 

Denne uken var jeg til nevrolog Duraj på Sirkus shopping. Det ble gjort mange tester, og han konkluderte meg at ingenting var galt, men han kunne ikke svare på hvorfor jeg har vært så sykelig slapp i over et år nå. Jeg hadde virkelig tro på at de skulle finne det ut hos nevrolog, men den gang ei. Han snakket om kronisk tretthet, men jeg fikk ingen diagnose. Så, hvis alle tester sier at kroppen min skal fungere, ja da bør den fungere.

Derfor besteme jeg meg for å endelig begynne å trene ordentlig igjen, og med trening, så mener jeg jogging; Jeg elsker å jogge. SÅ i går startet jeg dagen med en joggetur. Etter joggeturen gjorde jeg mye husarbeid, og etter noen timer hjemme, tok jeg enda en joggetur; Opp trappene i Granåsen og i skogen rundt. 2 joggeturer dag 1 er ikke verst! Og det føles helt fantastisk!

I dag var jeg til sjekk IGJEN! Denne gangen på Curato røntgen, for å ta bilder av ryggen. Jeg har skoliose, og den har nok blitt verre etter graviditeten. Hvis det har blitt noe verre så får jeg kanskje operasjon, selv om jeg helst ikke vil operere ryggen. Det høres skummelt ut. Er spent på resutatet som kommer om en uke, for da jeg var 16 år, var jeg 1 grad i fra å få operasjon.

Snart får jeg frikort hos legen, så mange ganger har jeg vært i år. Hahah, det er litt sick! Men igjen, det er ikke min feil altså…  

Hvor ofte er du hos legen? 

2 kommentarer

Siste innlegg