My first day

I dag var jeg tilbake på jobb, og Lukas hadde sin første “ordentlige” dag i barnehagen. Heldigvis har vi fortsatt sommertid på jobb, slik at jeg slutter halv 4 istedet for 4, og Lukas får litt kortere dager i starten på den nye tilværelsen. Vi dro i barnehagen litt tidligere enn nødvendig, slik at jeg kunne være der en halvtime sammens med han å leke. Synes det er greit i starten ´, slik at han blir ordentlig trygg.

Det gikk kjempe bra i dag, han storkoset seg, og var mye ute å lekte. Men han sov bare 30 minutter, og var kjempe trøtt da vi kom hjem. Søtingen <3 Han sovnet med en gang jeg la han for kvelden.

For meg var det rart å begynne i jobb igjen, jeg kommer til å savne permisjonstiden og friheten. Men heldigvis har jeg en jobb jeg stortrives i, og dagene går kjempe fort! 

2 kommentarer

Siste innlegg