Knekk ryggen

I dag er jeg hjemme fra jobb på grunn av at barnehagen har planleggingsdag. Hadde de ikke hatt det, så hadde jeg uansett måtte vært hjemme, for Lukas har blitt så syk:( I morgen skulle vi egentlig på fest med jobben, men denne må også utgå på grunn av at Lukas er dårlig.

Klokken 11 hadde jeg min første time til fysioterapaut på grunn av ryggproblemer. Som nevnt tidligere har jeg scoliose, så ryggen bærer kroppen skjevt. Nerver og sener blir klemt og presset sammen på ene siden av ryggen, og det har ført til at korsryggen svikter i ny og ned. Av og til greier jeg ikke en gang å reise meg, eller å gå. MEn nå er jeg inne i en bedre periode, heldigvis.

Legen sa jeg hadde en del problemer meg ryggen, så han knakk i ryggen flere steder. Det var ubehagelig, og litt vondt. Men etterpå ble jeg mye bedre. Jeg skal ha ny time allerede neste uke, for å bli vist et treningsopplegg jeg skal følge. Det er viktig at jeg trener opp ryggen riktig.

Jeg har vært på røntgen for å se om jeg har så skjev rygg at jeg får operasjon. Da jeg var 17 år var jeg 1grad i fra å få operasjon, så jeg er spent på resultatene. De skulle egentlig komme i dag, men det har blitt utsatt i 2 uker. Så jeg får bare vente i spenning.

2 kommentarer

Siste innlegg