Arrogant Bitch

Gjennom oppveksten har jeg flere ganger fått høre kommentarer som “Hvorfor er du så sur” Altså, man er ikke sur bare fordi man ikke smiler konstant. Det heter å være normal, hverken overglad eller sur, man er akkurat passe, midt i mellom; normal. Mange oppfatter meg som ei arrogant bitch, fordi jeg ikke smiler eller prater til dem, men så er jeg egentlig bare litt sjenert. Jeg har alltid vært sjenert, mer før en nå, for jeg er ikke spesielt sjenert nå lengre. Det har jeg mer eller mindre vokst fra meg. Men da jeg var mindre var jeg ofte sjenert. Og ikke den som prater med alle og enhver. Og det har mange misoppfattet som at jeg er overlegen eller bitch. SÅ nå vet dere det, jeg er hverken bitch, slem, arrogant eller overlegen. Kun litt sjenert. 2 helt forskjellige ting! 

4 kommentarer

Siste innlegg