Still going, but not so strong

Jeg er fortsatt dårlig og stemmeløs, men siden Lukas var i fin form i dag, fikk han dra en tur i barnehagen. Nå er det faktisk over en uke siden han har vært der, og da var det greit at han fikk dra en tur å leke med de andre barna. Dessuten hadde de turdag i dag, og det er jo verd å være med på. Lukas koset seg i barnehagen mens mammsen var hjemme og pleiet stemmen.

Huff, det er ubehagelig å ikke ha stemme. Naboer og folk du møter hilser på og sier hei, og man forsøker å si noe tilbake, men det kommer bare noen pip, og noen ulyder. Hahah, omg! Jeg vil jo ikke bli oppfattet som overlegen, men det er ikke bare-bare å prate uten stemme. Jeg har fått beskjed om å “hvile” stemmen, men det er umulig å ikke prøve å prate i løpet av en dag. SPesielt når man har en søt liten prins hjemme, som ønsker å kommunisere med mammsen.

Får håpe stemmen er tilbake på Mandag, men helst før!


Og siden jeg er syk, så får det bare bli noen lekre bilder av meg i morgenkåpa. Hahahh

4 kommentarer

Siste innlegg