Når ringer Legen?

Jo, han ringer når det er noe galt!

 

 I går ettermiddag lå jeg å slappet av sammens med Lukas. Da jeg skulle sjekke klokka på mobilen min, oppdaget jeg at legen har ringt meg. Det var akkurat kl 15.30. Endelig skulle jeg få svar på prøvene jeg har tatt. Selv om det er et dårlig tegn at man blir oppringt (da har de mest sannsynligvis funnet noe) så er det godt å endelig få svar. MEEN siden jeg ikke har på lyd på mobilen, måtte jeg ringe tilbake da jeg oppdaget at jeg hadde ubesvart samtale derfra. Men det gikk selvfølgelig ikke, for telefonen på legesenteret var stengt, så nå må jeg vente i “spenning” til Mandagen. 

Uka her har vært rar, jeg har vært mye slappere enn jeg vanligvis er, og veldig sliten. Og jeg vet legen har funnet ut av noe, uten at jeg har fått vite hva det er.  Nei, jeg får bare holde ut og vente til Man. Dette er også grunnen til dårlig blogging, jeg har ike hatt energi til noe annet enn å bare ligge å slappe av.::/

5 kommentarer
    1. Oj, litt skummelt egentlig. Skjedde akkurat det samme med meg på fredag. Var og tok noen prøver tidligere i uka så skulle de ringe hvis det var noe spesiellt. De ringte når jeg var på jobb og fikk heller ikke tatt den og når jeg skulle ringe opp igjen hadde de stengt.
      Helt sykt hvor likt det var, har også vært slapp en god periode.
      Håper du finner ut av hva det er 🙂

    2. Katrine: seriøst?? Her ringte kegen idag og sa at alle prøvene var fine ! (Sjokk!) for dama i resepsjonen sa jo de hadde funnet noe. Mn legen ville ta nye prøver om en måneds tid :/

Siste innlegg