Og da kom telefonsamtalen fra legen

Jeg gledet meg til kl 08.15 i morgest, for da skulle jeg endelig ringe til legesenteret for å få svar på prøvene. Først sto jeg 15 min i telefonkø, deretter ble samtalen brutt. Typisk altså. Deretter måtte jeg stå i kø enda 15 minutter før jeg endelig fikk svar; Men neida, hun på telefonen kunne ikke gi meg noe svar hvis legen hadde ringt meg på Fredagen, da måtte jeg vente til han ringte tilbake. SÅ jeg ventet og ventet……

Klokka 12.30 ringte han endelig, og jeg var så utrolig spennt! Men legen hadde ikke mye å si, annet enn at alle prøvene var fine, og de finner ingenting galt. Merkelig at hun på telefon tidligere hadde sagt at de HADDE funnet noe, mens legen sa det stikk motsatte. Men om en måned skal jeg ta flere prøver, så får vi se om det gir noe utslag. I mellomtiden er jeg tydligvis 100 prosent frisk, og jeg burde ha vært glad for det. Men jeg er utrolig slapp, og føler meg ikke frisk som jeg bør være.

10 kommentarer

Siste innlegg