On a date with a woman

Som sikkert manga andre bloggere fikk jeg gratise kinobiletter i går til filmen “we are the millers” (eller hva den nå heter?!) og da inviterte jeg med søstra mi. Vi har nemlig pratet lenge om å ha en date bare vi to – uten småttisene, så da var jo dette gelt perfekt!

Lillesøstra vår stillte opp som barnevakt, og Lukas storkoset seg sammen henne. Definitivt ei jeg kommer til å spørre neste gang jeg trenger barnevakt, for lukas smilte og var kjempe fornøyd hele tiden når han var der <3

Daten med søs var superkoselig, jeg lo mye under filmen, og vi koset oss med godis. Det er ikke ofte vi gjør noe sammen alene, så vi planlegger en ny date, men da blir det med middag!

Da jeg kom hjem fra kino organiserte og ryddet jeg i klærne til lille prinsen min

3 kommentarer

Siste innlegg