OMG

Uka går utrolig fort, timene flyr bare av gårde. Når jeg kommer hjem fra jobb om dagene er det tid for middag og leking med Lukas, og vipps så er det lalletid. Og så var det natta, og en ny dag i gjen. Jeg har ikke rukket å oppdattere bloggen i det hele tatt, for jeg har mange andre spennende prosjekter på gang også, som tar mye av tiden min. Hva det er får dere tidsnok vite…. 🙂 

I går var det endelig helg, men helgens første kveld blekket både jeg, kjæresten min og Lukas kl 20.00, og da var allerede en helgekveld over. Vi våknet nemlig ikke før 8 i morgest!! Kjedelig å sove bort en hel kveld, men nødvendig var det nok! Jeg skal bli flinkere til å blogge hver dag, jeg har trossalt et nyttårsforsett om å blogge et innlegg om dagen, og bloggen fungerer jo som dagboka mi som det er gøy å titte tilbake på! 

SYnes du tiden går alt for fort mange ganger?? 

2 kommentarer

Siste innlegg