Hiv o Hoi

Som jeg har sagt tidligere er Tirsdager Lukas og mamma dag! Da gjør vi ting sammen som er morsomt for oss begge. Siden jeg har vært så dårlig til å oppdattere bloggen den siste uken, er dette innlegget fra Forrige Tirsdag. Jeg tok meg Lukas på det nye lekelandet i Trondheim, som ligger på SIrkus Shopping. Lekelandet heter Hiv o Hoi! Lukas synes det er kjempe gøy på Leo Lekeland, så jeg ar veldig spent på hvordan det var på Hiv o Hoi. Vi dro dit da det åpnet.

VI var der nesten helt alene, det var vell bare 5 andre barn der sammens med oss. Lukas løp rundt og utforsket, men det var ikke så mye spennende der. Det  var så dumt for hele lekelandet var et stoooort rom, så det gikk fort å utforske alt. De hadde ikke mye spennende aktiviteter heller, og Lukas mistet fort interessen. Vi leket vell en 30 minutter før han fikk nok; vi rusjet vi i den store rusjebanen, og sjekket ut området for de mindre barna. Etter 30 min tuslet Lukas fornøyd ut derfra….

Fordelen med Hiv o Hoi er at det er gratis for barn fra 0-2 år, og det er veldig oversiktlig og lett å holde øye med barna. Ulempen er at det kun er et diigert rom, lite aktiviteter og lite  å utforske. Når vi skal på lekeland igjen drar vi heller på Leos. 


Etter lekeland fikk Lukas besøke bestemor. Det var kjeeempe stas; bestemor tok med Luaks på lekeplassen og de hadde det kjemep koselig sammen. Mens mammsen dro på time til Fysio! 


Huset til maaaammma og mannen er sååååå fint!!!! 

Har du vært på Hiv o Hoi? Hva synes du? 

2 kommentarer

Siste innlegg