Så ble jeg invalid igjen da

I dag hadde Lukas fortsatt feber, så jeg måtte være hjem fra jobb IGJEN :/ Stakkar gullstjerna mi, han gråter mye, og det virker som han har det vondt. Da jeg skulle legge han til dagdupp, prøvde vi i 4 timer, men han greide ikke å sovne pga smerter og ubehag. Tilslutt måtte vi bare gi opp og droppe dagduppen.

Nå som har er i dårlig form vil han helst at jeg skal bære han hele tiden, og det er bra koselig <3 Men ryggen min takler det ikke like bra. Nå har jeg fått store ryggproblemer igjen, og greier ikke reise meg, gå oppreist eller fungere som normalt. SKulle reise meg fra senga i sta, men fikk meg ikke opp. Det endte at jeg måtte kaste meg sidelengst ned kanten, og fikk kjeeempe vondt da jeg landet på gulvet. I tillegg er jeg tom for tablettene jeg bruker for å lindre betennelse og smerte i ryggen, men jeg får kjøpe nye imorgen i lunsjen på jobb. Dere som er 100% friske, jeg håper dere setter pris på det. Ofte er det lett å ta det forgitt. 

Jeg fikk en treningsplan av fysio som jeg skulle utføre 3-4 dager i uken, men jeg må innrømme at jeg har ikke gjort øvelsene en eneste gang. Så kanskje jeg har meg selv å takke. På Mandagen har jeg fått time til røntgen av ryggen på sykehuset, og da blir det spennende å se om jeg får operasjon

4 kommentarer

Siste innlegg