Prosjekt; Fit body

Denne måneden skal bli meget spesiell for meg, jeg har nemlig tatt 2 store valg. Nå vet jeg ikke om jeg greier å gjennomføre disse 2 valgene jeg har tatt, men det er verd et forsøk. Det er jo trossalt kun snakk om 31 dager, så jeg skal prøve å holde ut.

  • Jeg skal ikke spise NOE godis i løpet av 31 dager! (de som kjenner meg vet jeg er ekstremt sukkeravhengig, jeg kan spise over en 250 gr sjokolade hver eneste dag, uten noe problem. Noe jeg gjør ofte. Jeg elsker alt som er søtt, og blir i dårlig humør om jeg ikke får i meg nok. Dette er en ekstremt dårlig vane, både for helse og kropp. Nå vil jeg jobbe for å bli normal, og ikke la sukker styre hverdagen. Dette kommer til å bli knallhardt, og jeg blir sikkert ekstra sur og utålmodig, men når man er ute av avhengigheten så blir man jo normal igjen. )I denne perioden får jeg  Ikke spise is, sjokolade, vaffler, boller, ja you name it! – alt som er usunt og fullt av sukker!

 

  • Jeg skal ha shoppestopp! I perioder bruker jeg unødvendig mye penger, selv om jeg ikke shopper så mye for tiden, som jeg gjorde tidligere. Men nå skal jeg ha shoppestopp i en måned, og det blir spennende å se hvordan det kommer til å gå. Jeg får selvfølgelig lov å kjøpe stasj til Lukas om det er noe han behøver i barnehagen, slik som ullklær, luer og votter. Eller annet som skal dukke opp! Men jeg får ikke shoppe noe til meg selv.

 

Så skal jeg selvfølgelig holde dere oppdattert hvordan dette går. For det kommer til å bli veldig utfordrende, iallefall første punktet!

 

Har dere troa`? (Jeg tipper de som kjenner meg ikke har særlig stor tro på at jeg greier dette, hahah,,,, så jeg får prøve å “prove them wrong”)

 

2 kommentarer

Siste innlegg