SLik bør helgen starte

Jeg har hatt en super start på helgen så langt! I dag våknet jeg tidlig og startet dagen med en joggetur. Jeg tar det rolig, siden det er lenge siden jeg har jogget regelmessig, men det er fantastisk å endelig ha kommet i gang igjen. Har alltid vært stor fan av jogging, men det har blitt lite av det de siste månedene siden jeg har vært så slapp. Det er godt for rygggen min å bevege seg, og å jogge på mykt underlag gjør underverker. Da jeg kom hjem fra joggeturen var det bare å kjøre gjennom treningsopplegget jeg har fått hos fysioterapauten for å styrke ryggen. Jeg kjenner at det fungerer!

Nå har jeg fullført 5 dager av “sunnhetsprosjektet” mitt. Jeg har holdt meg unna godis i 5 dager, og for meg er det ny rekord. Hahah, det sier vell sitt! Jeg føler meg lettere, og renere. Vanskelig å forklare, men det føles godt å ikke spise så mye sukker. Nå spiser jeg mye annet sunnt i stedet, og mat som er bra for helsa. Det har gått mye bedre enn jeg hadde forventet, og humøret har vært på topp alle dagene. Nå har jeg snart fullført en uke, og da er det bare 3 uker som gjennstår. Jeg er ved godt mot, og har troa på at dette skal gå bra! 

 

5 kommentarer
    1. Yo! Før jeg sier noe annnet fortellle deg at dennne bloggen er til kjempe masse gledee for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de kuleste på blogg.no. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konk jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være vennlig å dele den på bloggen???? :3 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du blir med selv og at du blogger drit ofte fremover!!!

    2. Heisan!!! Må bare starte meed si at dennne bloggen er til kjempe masse inspirasjonn for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de flinkeste på blogg.no. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra giveaway jeg nettopp mdeldte meg på! Kanskje du kan være mega snill å dele den på bloggen??? 😛 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du deltar selv og at du blogger drit ofte fremover!!!

    3. Hei på deg!! Jeg vil helt til å begynne meed fortellle deg at dennne bloggen er til utrolig stor inspirasjonn for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de vakreste i Blogg Norge. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra giveaway jeg nettopp deltok i! Kanskje du kan være mega grei å dele den på bloggen?? ;-D Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du melder deg på selv og at du oppdaterer drit ofte fremover!

Siste innlegg