En perfekt høstdag

I dag var planen å gå lang tur i bymarka, men så slo høstværet til for fullt med regn og storm. Vi droppet langtur, og ble heller invitert hjemme hos Johnny, fadderen til Lukas, på Vaffler. Det er et stykke å kjøre dit han bor, for han bor langt på landet. Men bilturen gikk kjempe fint, og småttisene var snill og tålmodig som alltid;) Jeg og Lukas kjørte med søs, samboeren og Ariana, siden kjæresten min var på jobb.

Da vi hadde spist oss mett på vaffler dro vi ut på tur. Der var nemlig været mye bedre enn i byen, og vi så tilogmed sola av og til. Likevell pakket vi på småttisene regnklær og støvler for å være på den sikre siden, og jammen meg så kom det ei regnskur der også! Vi gikk over til naboen og fikk se på traktoren, noe som var kjempe stas. Lukas fikk sitte i traktoren å snurre på rattet, noe som var veldig gøy. Etterpå gikk vi ned til elva og kastet masse stein. VI storkoset oss alle sammen! Da vi gikk hjem igjen, plukket vi MASSE ferske epler fra epletreet i hagen, noe Lukas og Ariana synes var kjempe godt!!

Har du hatt en fin dag i høstværet? 

3 kommentarer
    1. Halloi!!!! Jeg er nesten blitt fast leser siden din nå en stund, men det er første gang jeg faktisk kommenterer på den. Virkelig lei meg for det. Det har egentlig ikke vært noen bra årsak til at jeg ikke har kommentert før, så jeg har litt dårlig samvitighet for å ikke ha gjort det før. Fordi denne blogen er fantastisk pen, og du fortjener å få all komplimenter du kan få for denne bloggen!!!!! Dette er faktisk en av de godeste bloggene på Blogg etter min mening og nå er jeg dønn sannferdig. Jeg blir nesten helt misunnelig av å lese denne blogggen og jeg skulle av og til ønske at det var min blog! Hihihi! Jeg pleide å blogge før, men jeg stoppet å bloggge fordi jeg fikk så mange drit slemme kommentarer fra slemme personer. Om du får frekke kommentarer fra stygge folk, så må du ikke slutte å blogge som jeg gjorde. Fordi da vinner bare de frekke. Men jeg har ikke blogg nå, så i stedet legger jeg igjen en quiz som kommentarlink jeg akkurat har meldt meg på. Det er sånn at du kan vine en premie om du svarer på noen spørsmål. Det er kjempe kjekt å delta på synes jeg, fordi noen ganger har man flaks å da vinner man. En gang vant jeg i et basarlotteri. Det var kjempe koselig. Kanskje du vinner nå? 😀 Jeg håper uansett at du blir med i konken. Keep bloggin!

Siste innlegg