OMG jeg har syndet

Jeg må innrømme at jeg har syndet! Som dere vet så skal jeg holde meg unna alt  godis og alt som er søtt i 30 dager, MEN i går skeiet jeg UUUT. Vi var nemlig invitert på familiemiddag hos oldermoren til Lukas, og der ble det servert utrolig mye godt. Først spiste vi en nydelig spagettirett, etterfulgt av verdens beste kake. Da måtte jeg selvfølgelig smake, selv om jeg egentlig ikke burde. Men jeg skal kan trøste meg med en ting, jeg har iallefall ikke spist noe godis eller sjokolade!

Ikke nok med at vi spiste kake hos oldemoren til Lukas, men da vi var på vei hjem, ringte søs og inviterte meg og Lukas på besøk. Hun hadde nemlig baket eplekake med de ferske, økologiske eplene vi plukket i går. Og IS!!! Det kunne vi heller ikke si nei til, så jeg syndet dobble time!!! 2 ganger! Heregud, får krysse fingrene for en bedre uke denne uka.

Jeg så sånn cirka sånn ut i går:

Paljettvest fra Abercrombie and fitch

Synder du ofte?

1 kommentar

Siste innlegg