You Hate me Now

Det å kjøpe barneutstyr og klær brukt er tydligvis veldig populært. Jeg tror aldri jeg har fått så mange negative reaksjoner på et innlegg tidligere. Nå må jeg bare få si at jeg synes gjenbruk er en flott ting, og at barn sjelden rekker å slite ut klær og utstyr. Og derfor er det ofte greit å kjøpe brukt. MEN jeg har ikke hatt noen særlig god erfaring de få gangene jeg har kjøpt brukt, og derfor kommer jeg til å kjøpe nytt når mitt barn trenger noe. Hvis vi derimot får et barn til senere, kommer vi ikke til å kjøpe alt nytt igjen, for da har vi jo mye utstyr fra før, som vi selvfølgelig heller bruker enn å kjøpe alt nytt igjen. 

8 kommentarer
    1. Herremin, kjøp som du vil. Blir helt oppgitt over at folk skal drive å kommentere hva andre bruker penger på. Selv kjøpte jeg bare to ting brukt til Arian, og det var seng og stellebord som hadde blitt brukt til en unge.. Og har ikke kjøpt noe mer brukt enn det, for det er en glede å kunne kjøpe nye ting til sitt første barn. Er jo så stas 😀

    2. Ja, er noe med det. Jeg vil heller kjøpe noe nytt til han, møbler eller klær, spiller ingen rolle, enn at han skal mangle noe mens jeg fråtser i nye ting.. Kjøper gjerne ull tøy til han for 600 kr, og går og fryser selv, og det skal være nytt. Han er min første, og han skal kun ha det beste, når jeg har råd til det 🙂

    3. Enig med deg her Linda! Jeg elsker også gjenbruk og vi har mye av det i interiøret, men ikke i barne utstyr, nå spørs det jo hva det er snakk om. Men jeg har heller ikke så gode erfaringer med akkurat dette.
      Natalie.

    4. Det har nok mye med hvordan det første innlegget ble formulert. Kan se ut som du indirekte skrive at kun nytt er det beste for barnet.
      Tror og håper de fleste ønsker det beste for barna sine, og ei brukt vogn kan være like god som ei ny:)

    5. Anonym: ja det har du nok rett i, derfor jeg måtte få frem at det ikke er slik jeg mener det:) SÅn nhelt ærlig, så tror jeg ikek barnet merker forskjell på nytt eller brukt

    6. Har full forståelse for at du ønsker nytt, ofte foretrekker jeg det selv:) men mange skifter vogn som biler:p så der kan man nok gjøre mange kupp. Selv om det sikkert kan bli noen bomkjøp og.

Siste innlegg