Sykis

I helga ble Lukas dårlig, etter toilldagen fikk han 40 i feber, og slik fortsatte det frem til i dag. Han fikk også røde prikker over hele kroppen, og i dag måtte vi til legen. Det viste seg at det var den 4. Barnesykdom. Håper det gir seg fort!

Det ble ikke jobb på meg i dag, da jeg måtte være hjemme å ta meg av Lukas. Men kl halv 4 kom pappsen hjem slik at jeg iallefall fikk delta på et viktig møte på jobben.

I kveld har jeg planlagt og organisert julegaver, faktisk! Elsker å være så godt i gang, nesten ferdig. Slik at jeg bare kan slappe av og kose meg i desember. Til helga er det visst meldt snø, det blir spennende. Vi har ikke byttet til vinterdekk enda, det er vell på tide å gjøre det snart.

Jakka på bildet er en av mine nye innkjøp. Jeg eeeeeelsker den!

0 kommentarer

Siste innlegg