Happy morning – or not!

I morgest hadde vi det travelt alle mann, da vi skulle få en person fra HTH kjøkken for å fikse kjøkkenet vårt kl 09.00. Vi fortet oss ut i bila for å rekke å levere Lukas i barnehage før HTH kom. Men til vår store overraskelse oppdaget vi at døra på bila var ÅPEN! Jeg har nemlig ikke greid å lukke den skikkelig i går, så det var ikke liv å få i bilen. Den var rett og slett helt DØD! Og ikke nok med det, det var frosset på ruta, og på veien. Og vi har ikke byttet til vinterdekk enda. Shit!

HTH kom, og vi var hjemme mens arbeidet pågikk. Da HTH var ferdig fikk vi heldigvis besøk av en reddende engel i nøden, stepappan min. Han brukte ikke mange minutter på å få liv i bila, og da var det bare å levere Lukas i barnehagen. Puuh! Kom oss frem til slutt, selv om det tok noen timer ekstra. 


I dag har jeg endelig gjort noe jeg har tenkt på å gjøre i hele høst: Jeg har knipset noen bilder av de nyyydelige høstfargene. Jeg elsker å ta bilder, og spesielt om høsten når naturen er så vakker. Trodde ikke jeg skulle rekke det før snøen kom, det er jo meldt snø til helga. Derfor tok jeg noen kjappe minutter og knipset noen vakre bilder i dag. De skal dere få se litt senere! Nå kan snøen bare komme, for nå er høsten dokumentert, hehehe

0 kommentarer

Siste innlegg