Vintersko til barn?!

Jeg har allerede kjøpt et par vintersko til Lukas, de er herlige, varme og gode. MEN jeg burde nok ha kjøpt de i en størrelse større for å ha plass til litt tykkere sokker inni skoa. Nå fungerer de perfekt med en tynn ullsokk, da er beina varme og tørre. Men til kaldere dager må man ha plass til tykkere ullsokk. Derfor må jeg kjøpe nye vintersko i en størrelse større. Og da ønsker jeg å kjøpe noen ordentlige sko som varer i hele vinter.

I en jungel av vintersko må jeg nesten spørre dere… Hvilke vintersko er best? Hvem er varmest, holder beina tørr og varm uansett vær? Og lette å få på beinet? Håper noen har erfaringer å tips å dele med meg. For jeg har ikke funnet de perfekte skoene enda! Og nå begynner det å haster litt.


Er meget fornøyd med vinterdressen fra Hust and Claire. Håper jeg finner vintersko jeg blir like fornøyd med!

7 kommentarer
    1. Vanskelig å si hva som er perfekt for gutten din sine føtter, man må nesten bare prøve. I år har vi kjøpt Viking vintersko, gode, varme og stødige, enkle å ta på og av for toåringen med litt hjelp til å stramme borrelåsen. I fjor var vi veldig fornøyde med superfit som var superlette og gode på foten for en dengang da litt ustødig ettåring. 🙂

    2. Kavat eller Viking. Bhg skryt veldig tå dæm der litjen går, å dæm e også kåra t beste sko ainnakvart år. Vi kjøpt Viking Buck i uka som va:-)

    3. Cherrox bil fort for kaldt når det er skikkelig kaldt ute, er perfekte til slapsvær de. Men jeg hadde nokk gått for Viking eller Ecco. Jeg Personlig liker Ecco best! Å barnehagen skryter veldig av de som jeg har Betina!

    4. Jeg synes viking eller ecco er best, men det er litt forskjell på hvor smale og høye de er, så kommer ann på om barnet har bred fot og høy rist eller ikke, bør prøves først. De sier barneføttene bør ha 1,5cm å gå på når man kjøper nye sko.

    5. Superfit er foresten også veldig gode sko, men bare prøvd som vårsko selv, men hørt mye bra.
      I år har vi prøvd merrell til eldste, og viking til yngste. Ellers har de bare brukt viking begge to. Men merrell skal visst også være en god sko, så jeg ga de en sjanse i år:)

Siste innlegg