Det er helt utrolig

….Hvor fort tiden flyger om dagene! Jeg rekker ikke halvparten av alt jeg har planer om å gjøre! 

I dag var jeg på en liten runde med søs, vi skulle gjøre noen små innkjøp, og jeg har Tirsdager som fast Matshoppingsdag! Endelig ble det litt påfyll i skap og kjøleskap! Lukas er superkresen i matveien for tiden, og har egentlig aldri vært spesielt interessert i mat. Veldig ofte står jeg lenge å lager middag, så ender det opp med at kun jeg spiser, og det er ikke noe særlig. I dag prøvde vi oss på ovnsbakt laks med gratinerte grønnsaker, og det falt faktisk i smak til begge to! Hurra! Små gleder i hverdagen. Sunnt og godt!

I går hadde Lukas fotografering i barnehagen. Vi kunne logge inn å se bildene rett etter de var tatt, og de tok 3 portrettbilder og et gruppebilde. Utrolig gøy! Jeg skal bestille fortørrelse av både gruppebilde og det ene portrettbildet. SÅnn er så gøy å ha, spesielt siden det er første året i barnehagen!

Har du hatt en bra start på uka?

3 kommentarer

Siste innlegg