OOOPS

I dag har vi bare vært ute og koset oss jeg og Lukas. Vi sto opp grytidlig, han våknet kl 06.00, noe han sjelden gjør. Jeg sovnet kl 03.00 i natt og hadde kun sovet 3 timer, men å våkne til tidlig er greit når jeg har en herlig Lukas ved siden av, som er i strålende humør. Vi leket en stund inne etter frokost før vi tok turen ute i finværet.

I morgest var været nydelig rett og slett, det var strålende sol. Jeg og Lukas hoppet i søledammer, sjekket ut traktoren og dro på en litt lengre sykkeltur. (ikke lenge siden vi dro på tur med akebrettet, men nå kunne vi ta frem sykkelen igjen) Kjeeempe koselig!!! Etter å ha vært ute lenge, dro vi inn igjen for å vekke pappsen som skulle på jobb. Deretter spiste vi en god lunsj og etterpå var det tid for dagdupp. Jeg sovnet med Lukas, siden jeg sov så lite i natt. GODT!

Da vi sto opp gikk vi ute for å leke igjen. Nå hadde været slått om helt, og det var storm! Det føltes iallefall som storm. Så skjedde det noe helt utrolig :/ ! Lukas stod ved en søledam og plutselig kom det et sterkt stormkast. Lukas ble kastet bakover på grunn av den sterke vinden og landet på ryggen oppå en sykkel i søledammen! Oiii, storm ja!!!??? Det gikk heldigvis bra etter litt mammamtrøst, og vi bestemte oss for å heller gå inn å leke resten av dagen. Det er ikke sååå koselig ut i stormvær! ialleflal ikke når man blir veltet over ende

Har du hatt en fin lørdag?

1 kommentar

Siste innlegg