WÆÆÆÆ

Jeg koooser meg!!!! Nå har jeg nettopp pakket inn alle kalendergavene til Lukas, og nå har jeg skikkelig julestemning. Det eneste som mangler nå er snøøøø! I kalenderen får Lukas mye forskjellig, blandt annet klær, sengesett, fat og bestikk, masse leker og en sparegris + penger for å putte i. Siden jeg jobber i bank er jeg opptatt av sparing, og synes det er greit å lære småttisene dette tidlig. Ellers er det både leker fra Fisherprice og Play Dough i kalenderen, så jeg håper lille prinsen blir fornøyd.

Jeg har også planer om å lage pakkekalender til kjæresten min. Mest fordi jeg synes det er så koselig å syssle med. Men jeg har ikke kjøpt inn en eneste gave til hans kalender enda, det får jeg ta senere. 

I dag har vi vært ute på sykkeltur. Vi må utnytte oss av muligheten før snøen kommer, og før vi bytter ut sykkelen med akebrett. Sykkeltur er alltid like populært, og utrolig koselig. Litt senere fikk vi besøk av Lukas fadder, Johnny, og han hadde med masse god mat. Vi hygget oss med en god lunsj sammen. Han hadde også med en gave til Lukas , noe som var veldig stas. Johnny hjalp meg også å henge opp gardinstang, så snart blir det gardiner i stua. Først må jeg bare finne en plass som selger gardiner som er over 3 meter lang, for her er det utrolig høyt under taket! 🙂  Noen som har tips om hvor jeg kan finne slike gardiner? 

3 kommentarer

Siste innlegg