Dritt blogg

Nå har jeg faktisk forsøkt å blogge siden klokken 15.00 i dag, men blogg har ikke vært noe særlig samarbeidsvillig. Det har ikke fungert å laste opp bilder, og jeg mener blogginnlegg bør ha bilder. Først nå funket det!

I dag var jeg på trening sammens med søs. Trening er virkelig undervurdert, iallefall fra min side. det føltes helt magisk å endelig trene igjen, og jeg fikk virkelig trent ryggen. Det er godt å kjenne at man blir sterkere, og bygger opp musklene rundt skjevheten min. Når jeg trener får jeg svrt vondt i korsryggen, som jeg plages med, men jeg velger å tro at det er en positiv smerte. For trening er jo bra!

Etter treninga handlet vi mat, og dro hjem og sysslet med noe småtterier. Så ringte plutselig barnehagen og fortalte at Lukas hadde fått feber:( Han har vært litt forkjølet de siste dagene, men heldigvis hadde han ikke høy feber. Skal holde han hjemme i morgen også, bare for å være sikker på at han blir frisk fort 🙂 

Hvor ofte trener du? 

1 kommentar

Siste innlegg