En fin tradisjon

Første Søndag i advent har svigers alltid hadd tradisjon å invitere familien på herlig julemat! Alex kunne desverre ikke være med i dag, da han hadde inlevering av eksamen kl 12 i kveld/natt, men jeg og Lukas dro og koset oss. Både jeg og Lukas spiste masse mat, for det var jo så godt! Vi tente første adventslyset og sang, hørte på julemusikk og fikk  julestemning. Jeg elsker slike tradisjoner!

I kveld skulle jeg egentlig pynte ferdig treet vårt som jeg og Lukas begynte på i dag, men døgnet har ikke nok timer. Så det rakk jeg ikke ikveld.  Får helle gjøre det ferdig i morgen etter jobb. Det er så mye koseligere  når jeg gjør det sammens med Lukas, så det blir en fin ettermiddags syssel i morgen <3 

Har dere noen tradisjoner i forbindelse med julen? 

0 kommentarer

Siste innlegg