Jeg nekter!!

På mandagen hadde Johnny, fadderen til Lukas bursdag. Derfor var vi invitert på middag og kaker hjemme hos han. Men det var svært glatt ute, og føret var umulig. Og siden det er over 30 min å kjøre dit hvor han bor, meldte vi avbud. Synd siden han hadde planlagt en hyggelig kveld, men jeg tar ingen kjangser. Jeg nekter å kjøre på slikt føre, så langt, når det er mørkt ute. Jeg får skylde på at jeg er en rimelig “fersk” sjåfør.

Glad ble jeg da broren min ringte og spurte om jeg ville sitte på til han og dama, og det ville vi selvfølgelig. Jeg hentet Lukas i barnehagen, kledde oss for bursdagsfeiring, så ble vi plukket opp. Johnny serverte en supergod middag da vi kom frem, tilogmed Lukas spiste masse, og han er svært kresen i matveiene. Etterpå ble det servert kake, og det slår aldri feil. Yumyum.

Happy Birthday to Johnny!!!

1 kommentar

Siste innlegg