Det var helt toppers

I går hadde vi juleavslutning med den ene avdelinga på jobben, og da hadde vi en finere middag på Kommandanten restaurrant, på Festningen i Trondheim. Der har jeg aldri vært før, og jeg så virkelig frem til en 3 retters middag! Lukas fikk være hosl bestemor og kose seg mens mammsen var ute og hygget seg. Da vi kom frem til restaurranten var vi de eneste gjestene, og det var en liten og koselig plass. Menyen bugnet ikke over med tusenvis av retter akkurat, her var det få retter å velge mellom. Men det er greit, for da er det lettere å bestemme seg for hva man skal ha….

Hadde de bare hatt det man ønsket så… Jeg ønsket å bestille biff som hovedrett, men det var de tom for. Når det kun er rundt 5 retter å velge i, er det dårlig at de er tom, men da gikk jeg for Reinsdyr, noe jeg aldri har smakt før. Til forett valgte jeg en vegetarrett, og til dessert bestilte jeg en After Eight Foundant. Maten var helt fantastisk! Det var utrolig godt, og servisen var kjempe bra! 

Har du vært på kommandanten? Hva synes du? 

1 kommentar

Siste innlegg