Jeg bli gal!!

Heregud jeg blir gal!!! I går da jeg var på vei hjem fra jobb blåste det skikkelig da Ivar kom på besøk! Vinden tok tak i bila, og jeg var sikker på at jeg skulle blåse av veien, men verre skulle d bli!

Jeg måtte løpe for å hente Lukas i barnehagen å forte oss hjem før stormen ble verre, for det skulle den bli! Akkurat da vi parkerte bila hjemme gikk strømmen! Ååh jeg blir så lei av at strømmen går!

Den er fortsatt borte, ikke nok med det, vi har intet signal på mobil tlf, leiligheten har blitt iskald, maten i kjøleskapet er ødelagt, vi får ikke laget oss mat, ikke dusje. Altså en slitsom situasjon både med tanke på at vi har en liten en i hus, og for vår egen del!

Det er ille at mobil ikke fungerer en gang, man blir jo helt isolert fra omverden! Slitsomt! I dag var barnehagen stengt også, pga strømbrudd.

Nå har vi flyktet hjem til mamma og håper på å være her til strømmen kommer tilbake!

1 kommentar

Siste innlegg