Vi blir aldri lei

I går flyttet vi inn hos mamma som nevnt tidligere på grunn av strømmangel. Kjæresten min flyttet hjem til sine foreldre. Hos mamma fikk jeg og Lukas servert en god og hjemmelaget pizza, etter at vi hadde pakket ut noe av stasjet vårt!

For tiden er Lukas helt hektet på leos lekeland, han elsker å være der og prater om det ofte! Derfor måtte vi nesten dra en tur i går også, det er jo så gøy! Vi tok med oss søs og Ariana og stooorkoset oss med småttisene. Jeg har ikke tellingen på hvor mange ganger vi rusjet ned sklia!!!

Da Lukas skulle legge seg for kvelden merket jeg han synes det var rart at vi ikke var hjemme, men likevell gikk det veldig greit, og som vanlig så sovnet jeg samtidig. I løpet av kvelden ble vist strømmen fikset også, så i morgest flyttet vi hjem igjen:)

1 kommentar

Siste innlegg