En tur til Utlandet

I går morgest pakket jeg og Lukas sammen sakene våre og flyttet hjem igjen. Vi hadde ikek så mye å finne på hjemme hos mamma, for både hun og mannen lå fortsatt og sov da vi sto opp, og vi ville ikke vekke dem. Siden strømmen var tilbake var det bare å dra hjem. Og godt var det å ha strøm igjen! Lykke! Vi ryddet inn maten i kjøleskapet og pakket ut av veskene. Vi hadde jo med oss en del ting, for vi visste jo ikke hvor lenge strømmen skulle være borte.

Litt senere ringte kjæresten min og inviterte med oss på tur til Sverige. Jeg synes det er litt langt og kjøre, og tenkte det kom til å bli kjedelig for Lukas. Derfor fikk han heller kose seg sammens med Farmor mens vi tok turen på julehandel til Nabolandet. Det er en liten tradisjon vi har vært år, noe som er utrolig koselig. Hørte på julemusikk, og fikk julestemning da vi kom på fjellet, for der snødde det – MASSE.

Jeg kjørte mesteparten av veien hjem, og jeg gjør seriøst veiene utrygg!! Jeg holdt på å kjøre inn i en bil da jeg skulle bytte fil på E6, holdt på å kjøre ned en fotgjenger, og brøt vikeplikten en gang. Omg!

Da vi kom hjem laget vi pizza, og spilte WIII!! Mario. Love it!!! Det er julestemning det, for det gjør vi hver jul!

Hatt ei fin helg? 

3 kommentarer

Siste innlegg