Er du i mål?

I dag gikk det opp for meg hvor fort julaften kommer. Det som søltes så uendelig lenge til, er allerede i neste uke. Jeg som trodde jeg hadde all verdens av tid til rydding, baking og planlegging. Men nå er vi strax der. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal rekke alt! Denne uka raser nok av gårde som alle ukene tidligere, og kalenderen er StappFULL!!

For meg er det viktig at Lukas får være med på mye moro, derfor var vi i lekeland 2 dager i forrige uke. Denne uka skal vi bake pepperkaker, vi skal på Nissefest, og på besøk på en Julegård. Kanskje blir det en tur til Leos denne uka også, om tiden strekker til.

 

På min timeplan er det også Mye som skal gjøres:

·         Finne Juleantrekk

·         Male lekekjøkkenet Lukas skal få i gave

·         Organisere julegaver og levere til alle som skal få

·         Sy en ulldrakt som har revnet

·         Bake til Jul ?! (Litt sent ute???)

·         Planlegge selskap til Søndag

·         Vaske og Shine bad

·         Monter og pakke inn traktor, som er en del av julegaven til Lille Prins

·         Ta sol 2 ganger

·         Farg håret

·         Mal en L og sett inn i minneramme

·         Fyll ut tekst i album

·         Heng opp et bilde

·         Lag ny bruker på Itunes

·         Kjøp julegave til kjæresten (enesre julegaven jeg mangler, men han er umulig å kjøpe til, for han ønsker seg ikke noe, og jeg ønsker at gaven skal være noe han blir kjempe glad for. Tips mottaes med takk)

 

·         Time hos legen

·         Time på Sykehuset til spesialist + røntgenundersøkelse

 



Som du sikkert ser så er det en god stund til jeg er i mål, men jeg har denne uka på meg, så jeg får bare stå på! Jeg gir ikke opp, dette må jeg bare rekke. Og til slutt lurer jeg på; Er du i mål??? 

 

 

1 kommentar

Siste innlegg