Superhot

Julaften nærmer seg med stormskritt, og jeg mangler fortsatt gave til kjæresten min. Han har alt, og ønsker seg ingenting. Det gjør det svært vanskelig å finne på noe. Jeg vil ikke kjøpe noe han ikke ønsker seg – bare for å kjøpe noe. Jeg har gitt han frist til i morgen å komme på noe å ønske seg, slik at jeg får noen dager å handle på. Håper han kommer med noen gode ønsker. Men jeg Skal innrømme at jeg er ikke noe bedre selv, jeg har kun kommet med 1 ønske til han:)

I går sovnet jeg da jeg la Lukas for kvelden, og det var langt fra planen min. Jeg våknet kl 01.30 på natta, og da hadde fortsatt ikke kjæresten min kommet hjem fra skolen. Han kom ca en halvtime senere. Han var så lenge på skolen for å jobbe med eksamen som skulle leveres i dag. Er utrolig stolt over han, han jobber som en helt , og har kun fått haugevis med Aer dette semesteret. Og det er litt av en prestasjon på så høy nivå.

Da jeg våknet i natt, sto jeg opp å spiste litt, Men skjønte at det ikke var noe vits i å stå opp å gjøre mye, sidne det var midt på natta. Jeg sto heller opp litt tidligere i dag, og dagen gikk med til å bake til Jul. Bakeverket ble rimelig mislykket – er det noe jeg ikke kan så er det å bake og lage mat. Men det får fungere, for jeg har ikke tid til å bake enda en gang.

I går var jeg å tok sol for første gang på lenge. Jeg har fortsatt ikke funnet juleantrekket, men jeg vurderer en hvit kjole, og da må jeg få litt farge på kroppen først. Ellers har jeg veldig lyst på kjolen på bildet under, den er sååå fin. Ville passet perfekt på julaften:) Den er rimelig hot!

Hva skal du ha på deg på julaften? 

7 kommentarer

Siste innlegg