LilleJulaften – den perfekte julekveld

Beklager igjen, sen oppdattering. Jeg har faktisk ikke åpnet Macen min siden dagen før lillejulaften, og derfor henger jeg veldig etter på bloggfronten. 

På lillejulaften jobbet jeg til klokka 16.00, og da ble jeg hentet av mine to kjære på jobb. Mamma lurte på om vi rakk middag kl 17 når jeg sluttet 16, og det trodde jeg vi skulle rekke. Men så måtte vi fylle bensin, og ulike ting oppsto, så vi var ikke hos mamma før kl 17.20, men det var helt ok, de ventet på oss.

SIden mamma jobbet julaften i år, hadde vi  julefeiringen hos henne lillejulaften. De serverte pinnekjøtt, noe som var supergodt. Mamma åpnet pakker fra barna og fra oss, og barna fikk åpne pakkene fra beste og bestemor <3 Det er så gøy å se når småttisene får pakker, de er så ivrig og blir såååå glad 😉 Og det beste av alt, vi fikk besøk av julenissen denne dagen også! Det er så utrolig gøy!!!! Nisse er staaaas!!!!

Dette føltes som en ekte julekveld, i år fikk vi 2 “Julaftener” 

1 kommentar

Siste innlegg