Im back in Business

I dag hadde jeg min første treningsøkt 2014! ANd it feels great! Jeg har funnet ut at det som fungerer for meg er å starte dagen med trening, for da blir jeg ikke distrahert av alt annet. Når man er ferdig trent kan man gjøre andre ting. Trening er viktig å prioritere, spesielt for meg som har så mye problemer meg ryggen. I dag jogget jeg 30 min og trente mye styrke. Det eneste jeg manglet var musikk, da ipoden og iphonen gikk tom for strøm. Jeg er egentlig avhengig av musikk når jeg trener, men i dag gikk det helt greit likevel!

Forrige uke vurderte jeg å melde meg inn på 3t for 3. gang, men av erfaring er det ikke verd det, det er så sjelden jeg orker å kjøre helt dit. Dessuten er jeg så heldig at vi har et nyoppusset treningsrom på anlegget hvor vi bor, og der finner jeg alt jeg trenger. Nå er det ingen unnskyldning for å ikke trene. Det er bare å gå noen meter så har jeg jo treningsrommet der. SLikt sparer man mye tid og energi på. Har kjøpt meg noen nye treningssko som jeg endelig fikk brukt i dag: 

Love em!!!! 

Hvor ofte trener du? 

#Trening #helse #nike #joggesko

2 kommentarer
    1. Utrolig stilige sko! Har skikkelig lyst på nye joggesko selv, da mine gamle er blitt brukt så mye ute. Skulle gjerne hatt innesko også. 🙂 Har vært elendig til å trene siden vi flyttet i juli, men kom endelig igang igjen i går. Tenkte å kickstarte skikkelig med fem dager i uken i seks uker, etter en DVD jeg har. Spennende å se om jeg klarer det. 🙂

Siste innlegg