En uventet vending

I dag hadde jeg planlagt en god middag til meg og Lukas, men da jeg hentet han i barnehagen etter jobb, fikk jeg beskjed om at han ikke hadde sovet. Det har skjedd ofte den siste tiden, i stede for å sove, synger han, og etter en stund sier han at han vil stå opp. Sjarmisen vår! Uansett, Lukas sovnet med en gang vi kom inn døra hjemme, kl 16.30. Ikke helt etter planen, for nå kommer han til å sove til i morgen tidlig.

Derfor ble det kjedelig middag på meg, jeg orker ikke diske opp noe spennende når det kun er jeg som skal spise. Kjæresten min er på jobb, og kommer ikke hjem før sent i kveld. Nå skal jeg bruke resten av dagen på noe fornuftig som jeg har utsatt alt for lenge; male ferdog lekekjøkken og en interiørgjenstand til barnerommet

#mammablogg 

2 kommentarer

Siste innlegg