Are People Stupid?

I de siste ukene har jeg ryddet opp mye i alt stasjet mitt, i klesskapet, og generelt i hele leiligheten. Gjennom hele ryddeprosessen har jeg funnet mye jeg ikke trenger, eller har plass til. Noe har jeg lagt ut til salg på facebook til en billig penge, og mye har jeg gikk til Fretex. Og i dag hadde jeg en merkelig opplevelse med en potensiell kjøper på facebook.

Hun ville kjøpe en ubrukt veske til 30 kr! Og hun mente jeg skulle kjøre hjemme til henne for å levere veska, enda jeg sa fra om at jeg bor 30 min unna. Er virkelig noen så dum at de tror jeg bruker 60 min av tiden min, bensin, og kjører gjennom 3 bommer til 60 kr, for å tjene 30 kr på en veske?? OMG!!! For å si det sånn; jeg sluttet å svare, og veska ender opp hos fretex. Blir stadig overrasket over noen mennesker. Hvem bruker over 100 kr på å tjene 30 kr, når man heller kan gi bort og være i 0? 

4 kommentarer

Siste innlegg