Nytt til Hjemmet

I dag startet dagen med møte i banken. Det var iskaldt ute, og bila rakk ikke å bli varm engang. Hadde helddigvis på meg en stort, herlig skjerf og varme votter. Barnehagen holdt barna inne i dag, tilogmed da de skulle sove.

Litt senere på dagen tok jeg med søs på noen butikker, vi kjøpte noe småtteri, og jeg endte opp med fine ting til hjemmet. Det er godt å fornye litt nå som jula er ute av hus. I dag fikk vi endelig stuet “Julepynt-eska” vår i bua, og jula er borte for godt, for denne gangen.

På ettermiddagen fikk jeg besøk av JOhnny, fadderen til Lukas. Men hovedpersonen selv, nemlig Lukas, fikk ikke treffe Johnny, for han sovnet kl 16.30!! Utrolig hvor tidlig han sovner når han ikke får sove dagdupp i barnehagen. JOhnny var her noen timer, noe som alltid er like koselig. Litt senere kommer han på besøk igjen for å hjelpe meg med siste finishen i leiligheten; Nemlig å hentge opp noen tunge hyller og bilder. Cant wait

Hva har du gjort i dag? 

3 kommentarer

Siste innlegg