My weekend

På tide med en liten update?

På Fredagen ville ikke Lukas sove i barnehagen, men i bila derimot, der ville han sove. Det betyr enkelt og greit at han sovnet kl 16.15, og sovnet for natta!! Måtte bære han over i senga, og han sov faktisk helt til 06.00 neste dag. Er det mulig? For en søting!!

Lørdagen startet jo uvanlig tidlig, men det gikk helt greit, må jeg være morgenfugl så er jeg det! Men kun når jeg må! Jeg tok med meg Lukas på besøk til søs og Ariana, og de ble superglade for å se hverandre igjen! Bestiser! Hjemme hos søs var vi noen timer før vi dro hjem for dagdupp!

Resten av kvelden gikk med til leking, da pappsen var på jobb og vi var hjemme for oss selv. Jeg laget noe godt å spise og vi bygget lego! Koselig!

I dag var planen å dra med søs og Nana til Granåsen for å gå på ski og kjøre akebrett! Det er vell eneste plassen i byen hvor vi finner snø, takket være snøkanoner. Men søs orket ikke, så jeg og Prinsen tok turen alene. Vi kjørte akebrett, dro på tur og så på fuglene. Etterpå dro vi hjem til mamma/bestemor på besøk! Hyggelig som alltid

Hva har du gjort i helga?

0 kommentarer

Siste innlegg