Sykiser

Dårlig oppdattering de siste dagene, og det med god grunn. Familie er alltid første prioritet, og noen dager rekker jeg ikke en gang åpne PC skjermen!

Her i huset startet Fredagen rekordtidlig, nemlig 03.00 på natta. Lukas våknet og småskrek, og sa “aua i magen” og noen sekunder etterpå kastet han opp. Stakkar lille prinsen min. Dermed var vi lys våken og morgenen startet med et brak, bokstavelig talt.

Vi sto opp, prøvde å spise og leke. Men etter 3 timer var det på¨ån igjen. 

Heldigvis ga det seg etter det, så omgangssyken gikk fort over denne gangen. Jeg slapp unna spysyken selv også, noe jeg er utrolig glad for. Egentlig var planen min å ta med Luaks til legen på Fredagen, i og med at barnehagen var stengt, og vi hadde en fri-dag. Han har nemlig småhostet den siste måneden, og tenkte det var greit å sjekke det opp.

Men med spysyken holder man seg helst hjemme. Og det gjorde vi hele helga. Vi har bare vært inne og leket masse.  Det var fantastisk koselig, mamma og Lukas tid, hele dagen <3 Med mye lek og morro, og familietid. PåSøndagen vågen søs og Ariana å komme en tur på besøk. (noe som endte med at Ariana smittet Luaks med øyekatar, og Lukas smittet Ariana med spysyken)

I dag derimot, tok jeg med L til legen. Og det viste seg at han både har ørebetennelse og øyekatar. Nå har han heldigvis fått noe for det, så nå er han på bedringens vei. Takk og pris. Det gjør vondt i mammahjerte å se at han har det vondt. 


I løpet av helga har jeg blitt litt av en legoekspert. Hahaha dette er ett av mine siste verk, og jeg er sååå fornøyd;) Elsker å leke med lego! 

#mammablogg

1 kommentar

Siste innlegg