Det er nok bare jeg som får det til

I går la jeg ut en post på ei Facebookgruppe om hva man kan gjøre med barn i Trondheim. Mange gode forslag strømmet inn, og en av de var å gå tur i Tusseløypa. I og med at det er meldt snø Mandag og Tirsdag ville vi utforske tusseløypa før snøen kommer. Og Søndager er jo en perfekt dag for familietur. Vi dro med oss søs og Ariana, og pakket på oss varme klær, og hadde med oss god mat.

Lite visste vi da at det kom til å ta 2 TIMER FØR VI FANNT FREM!!

Ingen av oss har vært i Tusseløypa tidligere, og ikke fant jeg det på Googlemaps. Jeg fikk tips om å parkere på en gård slik at det skulle bli litt kortere vei for de små, men det var jammen ikke bare-bare å finne den gården. Vi måtte spørre hele 6 personer som var ute på Søndagstur om veien. Vi måtte ta 4 telefoner, men etter 2 timer fant vi endelig frem. HAHAH, skulle nesten tro at vi kom fra en annen by som vi rotet oss bort hele tiden.

Men bedre sent enn aldri, småttisene storkoset seg og fikk se på alle “trollene” og vi storkoset oss vi også. Runden var akkurat passe lang, og småttisene ble passe sliten etter turen. Selv om jeg mistenker at det var den lange bilturen som tok på mest, og gjorde de litt ekstra trøtte.

Hit skal vi iallefall tilbake, men kanskje vi venter til all snøen er borte, for i dag var det ekstremt glatt mange plasser. 

Har du vært i Tusseløypa?

#mammablogg  #trondheim #tusseløypa #hverdagsblogg

4 kommentarer

Siste innlegg