I Used to hate Sundays

Da jeg var lita jente så hatet jeg Søndager. Det er fordi at det var skole dagen etterpå, og helga føltes så å si ferdig. Men nå i voksen alder så elsker jeg Søndager. Sunday is Funday, og vi har alltid så koselige familiedager på Søndager.

 

Denne Søndagen var intet unntak; Det har kommet metervis med snø, og jeg tok med meg Lilleprinsen ut for å kjøre akebrett. Vi gikk opp en bakke vi har rett utenfor, og akte ned sammen. Snøen fløy overalt og vi fikk masse snø i ansiktet. Det var super gøy, men ubehagelig å få snø overalt. Derfor bestemte vi oss for å bytte ut akebrettet med rattkjelke.



Halleluja, for en forskjell!!! Å kjøre ned bakken med rattkjelke var utrolig stas, og det gikk kjeeempe fort. Vi kjørte maaange ganger, og vi lo like mye begge to. Jeg synes det var litt skummelt fordi det gikk så fort, men likevel var det utrolig gøy.  

 

Etter en stund i bakken gikk vi inn for å hente pappaen, han måtte jo nesten bli med han også! Det var supergøy, og da fikk jeg tatt mange koselige bilderJ

 

3 kommentarer

Siste innlegg