Sunday is always Funday

Lukas lot meg sove leeenge i dag, helt til 08.30 faktisk.Herlig!! Det ble en sen kveld i går; jeg var nemlig ikke i seng før 03.00, og da var det ekstra godt å få sove litt lengre. På morgenen var vi bare inne å lekte oss; Vi bygget et digert legotårn, lekte med leire og leste bøker. Da pappsen sto opp spiste vi lunsj sammen før han dro på jobb. 

Jeg og Lukas skulle på bursdagsfeiring til Lukas farfar litt senere på ettermiddagen. I og med at pappsen tok med bila på jobb, måtte jeg og Lukas ta bussen til Fossegrenda, men det var bare stas. Lukas gledet seg som bare det, og synes det var morro hele turen. I stede for å ta buss nr 2, bestemte jeg meg for å gå resten av veien. I følge GPS på mobil skulle turen ta over 1 time, men jeg brukte rundt 35 min. Fant noen snarveier her og der, så det ble ikke lange turen. Godt å få seg en tur når været er så herlig. Prinsen sovnet i vogna si, og fikk en liten dupp før bursdagsfeiring. 


Pappsen gikk glipp av en herlig middag da han var på jobb. Hos svigers fikk vi servert grillmat med nydelig tilbehør. Etter en god middag fikk vi kaker, vaffler og mye annet godt. Lukas spiste vaffler hele ettermiddagen og storkoset seg. Alltid like gøy å møte Søskenbarn Seb, og lære noen rampestreker? Søtingene <3


Hipp Hurra!!

2 kommentarer

Siste innlegg