What can I say

Denne uka har gått ekstremt fort, og jeg har ikke en gang rukket oppdatere bloggen ordentlig. Men sånn er det noen ganger, og meget ofte  i det siste.

Forrige Søndag var vi hjemme hos mamma og feiret hennes bursdag, og vi litt min også da. Vi spiste masse kake, og koset oss. Og jeg fikk noen bursdagsgaver som jeg enda ikke hadde rukke å få. Jeg elsker å få gaver, hvem gjør vell ikke det? 

Selv om Lilleprinsen hadde feber så gikk det greit å være på besøk til mamma. Han leket med Ariana, men jeg forsøkte å holde han så rolig som mulig. 

På Mandagen holdt jeg Lilleprinsen hjemme fra Barnehagen, slik at han fikk en feberfri dag før han skulle dit. Og da var formen på topp, så bra at vi ikke behøvde å dra til legen. Men til gjengjeld måtte han bli med meg på min legetime, da jeg hadde legetime denne dagen. Legetimen min gikk greit, og lilleprinsen var like tålmodig og grei som alltid <3

Hvordan har din uke vært? 

2 kommentarer

Siste innlegg