Sirkus – Hate it or love it

I går etter konfirmasjonen til mi kjære søster, dro vi på Sirkus Merano som hadde tatt turen til Granåsen.  Angående dyremishandling og sirkus, så er jeg ikke interessert i å ta den diskusjonen på bloggen, bare så det er sagt. Jeg har mange meninger rundt temaet, men velger å holde de for meg selv for nå. Sirkus Merano var så mye mer enn de nummerne hvor de hadde med dyr. Det hadde vært like bra uten dyrene for de hadde med så mange talentfulle mennesker. 

Det er maange år siden jeg var på sirkus sist, det var da jeg var lita jente og var med stefaren min JOhnny (som er fadderen til Lilleprins) Så jeg visste egentlig ikke hva vi kunne forvente. Vi gikk innpå sirkuset og trodde det skulle vare rundt en times tid. Men ble overrasket da det varte i ca 2 timer, og tilogmed hadde pause under veis.

Det var maange flotte nummere, og mange talentfulle folk. Jeg ble faktisk helt satt ut av flere nummer, for det var så utrolig bra!! Men på to av nummerne så feilet artistene, og det endte tilogmed med fall. VI så at de da ble meget stresset. (noe de absolutt ikke behøver å være, mennesker gjør feil og det har ikke noe å si. Knallbra var det uansett) Men de reiste seg igjen og greide det feilfritt til slutt.

I pausen fikk vi gå ut å se på dyrene, noe som var veldig morro

#merano #sirkusmerano #mammablogg

5 kommentarer
    1. Er mange meninger rundt dette. Jeg har selv vært på sirkus med Malin og ho stor koste seg. Nå føler jeg at anardo er flinke. Flotte bilder:)

    2. Er noen få år siden jeg fikk gratisbilett til Merano i Granåsen. Superskuffa! Joda, showet var bra, og hadde de droppet å hatt med 5 halte hester og elefanter hvor “ingen er hjemme” i blikket som sto med stressatferd ute i luftegården når folk tittet på de i pausen og passeren kom løpende til og heiv ut kneipbrød etter kneipbrød for å skjule stressatferden, så hadde det hele vært bra. Hundene og geiter tror jeg det var, de så ut til å storkose seg i ringen. Kan godt dra på sirkus igjen, men da blir det Zorba og ikke noen andre. De har dyrevelferd i fokus og har ikke eksotiske dyr.

Siste innlegg