Trondheim Parkering: Lets be friends!

Enda et nytt verdensproblem…

Her om dagen da jeg tok med lilleprinsen til legen i byen, fant vi en perfekt parkeringsplass rett utenfor legekontoret. Og lovlydig borger som jeg er så skulle jeg betalt for å stå parkert, for ja, jeg vet hvor overivrige parkeringsvaktene er.

Først forsøkte jeg å betale med APPEN til Trondheim parkering. Noe som ikke fungerte. Fikk feilmelding igjen og igjen… Jaja, da får jeg ta til takke med parkeringsautomaten da! Men neida; Den fungerte ikke den heller. Jeg fikk ut kvittering på at det var en feil. Og da ante jeg ikke råd, tiden holdt på å løpe fra oss, så vi måtte bare forte oss inn til legetimen, uten å få betalt for parkeringa! But what to do? Jeg fikk jo ikke til å betale!!!

Og som spådd; jeg fikk bot. Jeg er ikke dum, iallefall iikke sååååå dum. Jeg var fullstendig klar over at jeg kom til å få bot. For trossalt, jeg hadde jo ikke betalt!

Men likevell, det var ikke min feil at deres automater og system ikke fungerte.Derfor ringte jeg til Trondheim Parkering og klaget. Jeg vil gjerne betale for timen jeg stod parkert, men å betale 300 synes jeg blir feil når de hadde problemer med systemet. Det skal ikke gå utover meg, en ellers så lovlydig borger. 300 er ingenting, men for meg er det mer en prinsippsak. Rett skal være rett!

Fikk full forstålese fra dama på telefon, hun bekreftet tilogmed at de hadde problemer med appen i den perioden jeg forsøkte å betale! Det med automaten kunne hun ikke  forklare, men siden jeg hadde dokumentasjon og utskrift på at noe var feil, så hadde jeg iallefall noe å vise til.  Siden ting måtte bli gjort på riktig måte fikk jeg beskjed om å sende inn en klagesak, og sende inn all dokumentasjon. Noe jeg gjorde, mens jeg ventet i spenning på svar…..

Og i går fikk jeg svar i posten: KLAGEN BLE AVVIST, og jeg må betale bota! Hvordan går det egentlig an? One word: møkkabedrift

Note to self: Bedre lykke neste gang. Hahaha


Vi bloggere og alle våre verdensproblemer altså….

Opplevd noe liknende? #trondheimparkering #Trondheim #mammablogg

2 kommentarer

Siste innlegg