Endte opp på gulvet

08.00: Time for Work. Møte early morning. Spennende, og mye som foregår

16.20: Plukker opp Lilleprinsen i barnehagen. En søt liten prins som er like lykkelig for å se meg, som jeg er for å se han. HAn gleder seg nemlig til å få stoooor is.

17.00: Lilleprinsen blekket i armene mine. Ikek noe nytt når han har vært i barnehagen en laaang dag, uten å ta dagduppen sin. I tillegg har de vært på lang tur og blitt skikkelig sliten.

21.00: Dagens middag?. Gir meg vondt i magen. Ender opp på gulvet. Eneste som funker, ligge flatt på gulvet! Hahaha, det hjelper iallefall litt. Når skal jeg lære at jeg må holde meg unna en viss type mat?

22.00: På tide å hjelpe kjæresten min, som har eksamen i morgen. Jeg lovet han nemlig å bidra…


Dagens selfie: Working girl på vei hjem fra jobb

:

#mammablogg #supermuminheels 

2 kommentarer

Siste innlegg