Supermum Strikes again. 4 økter på en dag!

Før klokken ble 10.00 i morgest, hadde jeg allerede rukket å løpe på en 30minutters joggetur, og shinet hele leiligheten. (Det betyr vaske/rydde/sette på vaskemaskin/brette klær/støvsuge) Fordelen med å stå opp gryyytidlig, er at man rekker så utrolig mye på en dag! 

Deretter gikk turen til 3t for dagens 2.økt. Jeg har et program jeg må følge, for å gjøre ryggen min sterkere. Vi trente styrke ca en times tid, og det føles alltid så godt etterpå. 

Siden været var så fint, så bestemte vi oss for å trimme litt utendørs også, så da var det dags for dagens 3. økt! Vi gikk fort en times tid, i lysløypa i skogen. Herlig!

Da jeg kom hjem skulle kjæresten skifte dekk på bila, det oppstod noen problemer, så det endte med at jeg måtte jogge opp til barnehagen for å hente lilleprinsen, og der var jammen DAGENS 4. ØKT I BOKS!


Supermum strikes again. På Me hæla (les; JOGGESKO) Snart er det summer!!!

#mammablogg 

2 kommentarer

Siste innlegg